Իրավաբանական ֆակուլտետում անց է կացվել ստորագրահավաք ֆակուլտետի դեկան Գրիգոր Բադիրյանի պաշտոնավարման շարունակությունն ապահովելու համար:
Կուրսերի ավագները ստորագրություններ են հավաքել մի ինչ-որ դիմումի տակ, որով, իբր, ուսանողները (ներքոստորագրյալները), խնդրում են հոգաբարձուների խորհրդին, որպեսզի ֆակուլտետի դեկանը կարողանա վերընտրվել երրորդ անգամ, քանի որ մի ինչ-որ նորմ դա թույլ չի տալիս:
Հայտնում ենք բոլոր միամիտներին, որ այս ակցիան ինքնաբուխ չէ (ինչը հետագայում հոգաբարձուների խորհրդին ներկայացվելու է որպես ինքնաբուխ):
Նման դիմումների շրջանառումը նշանակում է երկու բան: Նախ՝ դիմումի նախաձեռնումը ինքնին ուղղակի պաշտոնական դիրքի չարաշահում է, քանի որ ուսանողները գտնվում են դեկանից վարչականորեն կախյալ կարգավիճակում:
Երկրորդ՝ պարոն Բադիրյանը մեծ ցանկություն ունի չկորցնել իր պաշտոնը, սակայն այդ ցանկությունը, կարծես թե, իր գործընկերները չեն կիսում, և վերջինս դիմում է նման «ժողովրդավարական» մեթոդների, քանի որ վստահ չէ, որ սեփական ուժերով կկարողանա հաղթահարել այդ դիմադրությունը:
Ավելացնենք, որ վերջերս պարոն Բադիրյանը դատի է տվել Ֆրանսիական համալսարանին, որը շահելու դեպքում հնարավորություն կունենա պահպանել իր պաշտոնը:
Հարց է առաջանում, ինչո՞ւ այսքան ջանասիրաբար պայքարել մի պաշտոնի համար՝ արդեն իսկ ունենալով այնպիսի պաշտոններ, ինչպիսիք են Բելգիայի պատվո հյուպատոսը, կամ հանրային խորհրդի անդամը, նամանավանդ որ համարյա միշտ դասերից 20-40 րոպե ուշանում է զբաղված լինելու պատճառաբանությամբ:
Պատասխանը միանշանակ պարզ է, սակայն ոչ միամիտներին...
Badiryani bacakayutyamb tirum e u der tirelu e aveli vat ev voghpali vijak irabanakan usanoghneri hamar. ete ayn jamank dzer nerkayacracov "Tqum einq qamun hakarak",apa ayjm vijakn aveli e vatacel. Aranc Badiryani hima menq "Verev`od enq tqum u kangnum dra tak`spaselov te erb da Martinetti tqi het miaxarnvac vayrejq kkatari mer glxin". De chem el zarmana ete nman iravijak@ shaterin aveli dur ga. che vor hayeri otaramolutyunn irenc kuracrel e;misht geradasum en fransiakan kam ayl otari tqi tak linen.
Եթե ուսանողին (այդ թվում նաև ձեզ, եթե իրականում ուսանող եք) ինչ-որ մեկը փորձի ճնշել, նվաստացնել, ոտնահարել նրա իրավունքները, բարեխղճորեն չկատարի իր դասախոսի կամ ադմինիստրատիվ պարտականությունները, ապա մենք մեր կայքի ողջ ներուժը կդնենք որպեսզի տվյալ անձը հեռացվի համալսարանից, անկախ նրա ազգային, ռասսայական, սեռական պատկանելիությունից կամ, եթե կուզեք, թքի իդենտիֆիկացիոն հատկանիշներից:
Դրա համար մենք ունենք բոլոր անհրաժեշտ ռեսուրսներն ու լծակները:
Ինչ վերաբերում է ԴԻՄՈՒՄԻՆ,որը ստորագրել էին ուսանողները, ասեմ որ դա կատարվել է ուսանողների ցանկությամբ և առաջարկով: Ես էլ հո իմ ցանկությամբ եմ ստորագրել (լավ ա չեք ասում թե հարկադրել են ստորագրել) ու հենց ինքս եմ եղել այն ուսանողների մեկը,ով առաջարկել է նման ակցիա անել: դա եղել է բացառապես ուսանողների ցանկությունը`լինել դեկանի կողքին ու աջակցել`թեկուզ բարոյապես:
Ինքնին դիմումի շրջանառումը, կամ դրա շրջանառմանը չխոչընդոտելը արդեն պասիվ թույլատրություն, հովանավորչություն էր դեկանի կողմից, որը նման պարագայում սուբորտինացոն առումով «պաշտոնական դիրքի չարաշահում է, քանի որ ուսանողները գտնվում են դեկանից վարչականորեն կախյալ կարգավիճակում»: Տվյալ պարագայում թե ում միտքն է եղել, ով է իրագործել, կամ ով է ստորագրել այդքան էլ կարևոր չէ:
Իհարկե՜, Բոլորն էլ իրենց ցանկությամբ են ստորագրել, որովհետև հակառակը ցանկանալը կնշանակեր թքել քամուն հակառակ, որը մեր համալսարանի պարագայում ավարտել ցանկացող ոչ մի ուսանող չի անի:
1).BAVAKAN HAJELI EV HETAQRQIR EIN ANCNUM G.BADIRYANI DASER@. VORPES USANOGH ES SHAT GOH EM EGHEL TE DASI VORAKIC U TE G.BADIRYANI METODNERIC 2.) 3 TEKUZ 4 ANGAM AVEL QNNUTYUNNER@(BANAVOR TE GRAVOR)`BXUM ER HENC USANOGHNERI SHAHERIC U BANAVOR XOSQI ZARGACMAN NPATAK ER HETAPNDUM. DA AVELI ER HESHTACNUM TAREVERJYAN QNNUTYUNNER@,qani vor iravabanakan fac.-um tesakan daser@ shat en u hetevoghakan sovorel e petq. Asem avelin`i tarberutyun myus 2 fac-erin, Law faculteti usanoghnerin banavor xosqi zargacum e petq u tesakan &avalun giteliqner. 3). karcum em ufar-i texnikakan ev guyqayin patasxanatun G. Badiryan@ che u amen inch petq chi bardel Badiryani glxin. ( lav a cheq asum AMN-ic skizb arac tntesakan jgnajam@ Badiryani vatnumneri ardyunq e). inchu cheq mnacum,vor Badiryan@ ir isk comforty hamar ir grpanic gumar e drel u ir uzac dzevov kahavorel ir senyak@. Dra iravunq@ hamenayn deps uni. ete 100% vstah cheq vor da arvel e ufar finansneri hashvin`uremn mi hraparakeq anpatasxanatu teghekutyun. KARGIN DEKAN ER. apsos chgnahatvec
1).ճաշակի ընկեր չկա 2).Այս թեմայով մենք հոդված ենք տեղադրել, որտեղ մեր մոտեցումները հստակ շարադրել ենք 3).դա ճշտելու մի տարբերակ կա տեսնել թե արդյոք կահույքը տեղում է. սակայն խոսքը ոչ այդքան ֆինանսականի որքան բարոյականի մասին է, կարճ ասած լավ դեկանը առաջին հերթին կմտածի իր ուսանողների կոմֆորտի մասին, ապա նոր իրենի.
Եթե ունեք այլ կարծիք խնդրեմ շարադրեք, սակայն մենք որոշում ենք կայացրել ՀՖՀՀ-ում չաշխատող դասախոսների շուրջ քննարկումներ չծավալել քանի որ կայքի նպատակներն այլ են.
Եթե մարդը լավություններ է անում ուսանողներին ապա դա չի նշանակում որ նա լավ դեկան է:
Պարոն Բադիրյանը օգնել է մի խումբ ուսանողների, որոնք չգիտես ինչու այդ օգնության դիմաց իրեն համարում են լավագույն դեկան:
Իրարից պետք է տարանջատել Բադիրյան դասախոսին, Բադիրյան դեկանին, Բադիրյան մարդուն, որպես մարդ ինչպիսին էլ, որ լինի դժվար է և չի կարելի դատել, սակայն որպես դասախոս և դեկան, ելնելով իր դասերի որակից և ֆակուլտետի վիճակից, հանգիստ կարելի անզեն աչքով գնահատական տալ, որի համար կուզեմ մի հարց տաք ինքներդ ձեզ և անկեղծ պատասխանեք մտքում:
«ԱՐԴՅՈՔ ՀԱՃԵԼԻ՞ Է ԵՂԵԼ ԻՐ ԴԱՍԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱ ԳՏՆՎԵԼԸ ՈՐՊԵՍ ՈՒՍԱՆՈՂ»
«ՆՈՐՄԱ՞Լ ԵՔ ՀԱՄԱՐՈՒՄ, ԵՐԲ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆԻ ՄՅՈՒՍ ԵՐԿՈՒ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՆԵՐԻ ՀԱՄԵՄԱՏ ԵՐԵՔ ԱՆԳԱՄ ԱՎԵԼԻ ՇԱՏ ՄԻՋԱՆԿՅԱԼՆԵՐ ԵՔ ՀԱՆՁՆՈՒՄ, ՈՐՈՆՑ ՄԻ ՄԱՍՆ ԷԼ ԲԱՆԱՎՈՐ»
«ՆՈՐՄԱ՞Լ ԵՔ ՀԱՄԱՐՈՒՄ, ԵՐԲ ԴԵԿԱՆԻ ԿԱԲԻՆԵՏԸ ԿԱՀԱՎՈՐՎԱԾ Է ԿԱՀՈՒՅՔԻ ՎԵՐՋԻՆ ՃԻՉՈՎ, ԻՍԿ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ԵՐԵՔՈՎ ՄԻ ՆՍՏԱՐԱՆԻՆ ԵՆ ՆՍՏՈՒՄ»
Txa jan, kam axchik ajan, vor chgides, ankap mi xosa! Nervaynacriq! Du ho adrbejanakan kexc propaganda ches! Es qez konkret anunnerov karam asem te naxadzernoxner@ oven, uxaki chgitem te du oves!
Երբ ուսանողներին էին ճնշում, Ձեր ակտիվությունը չկար Երբ դասախոսներին էին ճնշում, Ձեր ակտիվությունը չկար Երբ ազատված դասախոսների ցանում հայտնվեց Ձեր հայրիկը դուք «չգիտես ինչու» ակտիվացաք
Հավատացնում ենք, որ ցանկացած տրամաբանորեն փաստարկված քննադատություն շատ ավելի ազդեցիկ եւ օգտակար է բոլոր կողմերի համար։ Միայն դրական կամ բացասական վերաբերմունքն արտահայտելու համար կարող եք ուղղակի գտնահատել նյութը | | 3.0 ԲԱԼ/2 ՄԱՍՆԱԿԻՑ